Propositio: lingua latina "Cthulhu Obscurum" ludamus. (Cthulhu Dark in Latino)

Omnes salvete vos hanc tabernam frequentantes, aliam amentem notionem evolvi.

In Telegrammae sermone questio de ludibus personarum[1] latine ludendibus prolata est. Pro quocumque latine exercere volunt, haec opportunitas capienda possit esse.

Cum hoc propositio difficile actu est, arbitror ut a lusu nuntio[2] incipiare praestat. Ludum simplicem propono, illud Cthulhu Obscurum, loco Romano ambito[3] ludendum.

Inspirationis gratia, librum fontis e Chaosio Games reperi, cujus nomen Cthulhu Invictus est.

Cum auxilio vostro, praecipui verbi ludi ad latinam vertendi sunt.

Si vobis hoc interest, nunties subter. Valete omnes.


Traduzione in Italiano

Salve a tutti, voi che frequentate questa Locanda. Ho sviluppato un’altra idea folle.

In una conversazione di Telegram, è emersa la questione del giocare ai giochi di ruolo in Latino. Per chiunque volesse esercitarsi nel Latino, questa potrebbe essere un’opportunità da cogliere.

Essendo un proposito difficile a farsi, credo sia meglio iniziare con un play by post. Propongo un gioco semplice, Cthulhu Dark, da giocarsi in ambientazione Romana.

A scopo di ispirazione, ho trovato un sourcebook della Chaosium Games chiamato Cthulhu Invictus.

Col vostro aiuto, ci sarebbero da tradurre in Latino i termini principali del gioco.

Se siete interessati, scrivetelo sotto. Buona giornata a tutti.


  1. giochi di ruolo ↩︎

  2. play by post ↩︎

  3. in ambientazione Romana, lett. “girando intorno a un luogo Romano” ↩︎

7 apprezzamenti

Benediximus, audentes fortuna iuvat!

Hic mihi placet. Libenter intersum.

1 apprezzamento

Ubi oscuritatem faciunt, ludum appellant.

:sweat_smile:

(Doleo: non sum dignus)